With the story about the 2012 hit job against NJ's Democratic Sen. Robert Menendez back in the news, it seems a good time to remind folks about the clown, Matthew Boyle, who originally wrote the now-discredited article breaking the fake "news" at Tucker Carlson's The Daily Caller.

We had a run-in with Boyle in 2011, posted below, that may give you an idea of just how this pretend journalist sources his stories --- or doesn't.

For those who may not recall, Boyle wrote a story for The DC, just before the 2012 election, claiming that Menendez had been enjoying the services of Dominican hookers while on a number of vacations down there. The supposed hookers were featured in a video including with Boyle's original reporting, claiming that they hadn't been paid properly by Menendez and were seeking revenge...or something.

The whole story turned out to be phony and was eventually pulled off line by Carlson's "news" site. The women on the video admitted they had been paid by someone to make their claims, and not long thereafter Boyle left The Daily Caller. He is now a featured "investigative journalist" at the even less credible Rightwing "news" site (if there can be such a thing), Breitbart.com.

The Menendez story has resurfaced once again, as the Washington Post ran an exclusive this week, claiming that an unnamed government source had evidence that the entire matter was a hit job planted by Cuban intelligence agents, intended to hurt Menendez just before the election, as the Senator is reportedly an ardent opponent of Cuban and was set to chair the Senate Foreign Relations Committee. WaPo claims that someone identifying themselves as "Pete Williams" had been shopping the story around to a bunch of media outlets, unsuccessfully, until Boyle was happy to fall for it at The Daily Caller. So-called "Pete Williams," WaPo reports, was actually a front for a Cuban agent.

Boyle now claims that he worked "with a wide array of sources in reporting on the story" originally, and that "there were no indications that they were connected to or working for the Cuban government." He also claims that the "Pete Williams" character "was not a source for the original story and never provided non-public information to this reporter."

But Boyle claims a lot of things. And the problem is, he appears to simply make shit up out of whole cloth as needed to defend his crappy "reporting". That point became pretty clear during a conversation I had with Boyle on Twitter back in 2011, in response to another terribly sourced story that he had run that day at The DC...

--- Click here for REST OF STORY!... ---